poniedziałek, czerwca 25, 2012

Kim jestem..? Odpowiesz na to pytanie? Może chociaż spróbujesz?  Chyba nie musisz.... Twoją odpowiedź już znam......Odpowiesz-Jesteś przestępcą,złym człowiekiem,wrzodem na  ...tyłku społeczeństwa..na brudnym,zapuszczonym moralnie ,zgniłym mentalnie tyłku..  Heh..A cóż innego możesz powiedzieć..praworządny obywatelu..I mówisz to tylko z pozycji człowieka który uniknął konsekwencji prawnych..Uniknął..Nie że jest uczciwy,kryształowy..Wzór cnót i postaw obywatelskich..Tak,po prostu miałeś Obywatelu zwykły fart że coś się nie wydało,że nie ujęto Cię..przedawniło się i tym podobne...
Całkiem niedawno opuściłem Zakład Karny w którym gościłem przez 8 lat,oczywiście na Twój koszt,za Twoje podatki..Dzięki Twojej pracy miałem co jeść ,miałem swoją pryczę nieograniczony dostęp do energii elektrycznej,hektolitry wody codziennie...Korzystałem z tego bez żadnego skrępowania,mając świadomość że to Ty obywatelu pracujesz na moje utrzymanie...
 Tak, teraz było  to 8 lat odosobnienia..podobno za karę.
Ale teraz,po opuszczeniu ZK widzę że karą jest  być człowiekiem który odpokutował swoje winy ...
Te wasze spojrzenia,gesty i komentarze gdy ujawnię swoją przeszłość...Heh...normalny cyrk...
gdybyście jeszcze prezentowali wysoki poziom moralny i intelektualny.....jaki jest ten Wasz poziom....no cóż ...bez komentarza...nie chcę używać..niecenzuralnych i uwłaczających...ale innych określeń na Wasze zachowania nie znajduję........
Czujesz się wstrząśnięty? może obrażony? mam to gdzieś...nie interesują mnie Twoje odczucia...Uważasz się za lepszego ode mnie? Bo pracujesz i utrzymywałeś mnie z własnych podatków?Bo tak jest modnie? Bo w społeczeństwie nie ma miejsca dla łamiących prawo? To dlaczego jeszcze nie jesteś za murami,w więziennej izolacji?Obserwuję Was..obserwuję od wielu lat,te wasze wybryki,kombinacje,układy,szemrane umowy ,imprezy z narkotykami dla urzędników,rozrywkowe życie niektórych przedstawicieli III władzy konstytucyjnej i innych funkcjonariuszy publicznych..Skąd ten fałsz u Ciebie praworządny Obywatelu? Co Cię uprawnia do wyrażania na mój temat niepochlebnych opinii,marnych intelektualnie komentarzy i wykonywania żałosnych,teatralnych gestów gdy poinformuję Cię ze jestem recydywistą...Czymże różnisz się ode mnie? Nie potrafisz odpowiedzieć? Ja to zrobię...Różnimy się tylko tym że Ty uniknąłeś
konsekwencji prawnych,że Twoje naruszenia zasad społecznych i porządku prawnego pozostały nie wykryte...I to według Ciebie usprawiedliwia opluwanie i dyskryminację człowieka który odbył karę za swoje czyny..? Generalnie to mam to gdzieś,co myślisz na mój temat..Ja czuję się lepszy ..Źle..Ja jestem lepszym i bardziej wartościowym człowiekiem od Ciebie,ja nie żyję w fałszu i obłudzie,nie wyrażam opinii kreując się na wzór cnót i moralności na pokaz, ja pamiętam wszystkie swoje błędy i nie wstydzę się ich.  Poniosłem za nie karę i czuję się rozliczony...nie z Tobą.,nie ze społeczeństwem-patrząc na te "normalne","praworządne"jednostki społeczne dziękuję sam sobie za to że długo byłem za murami,za to że funkcjonariusze SW codziennie łamali  moje prawa z uśmiechem na ustach i w końcu za to że miałem czas na przemyślenia i obserwację Ciebie,Was..Czuję się rozliczony z własnym sumieniem... Obłuda,fałsz,hipokryzja..to jest Twoja religia praworządny obywatelu..To jesteś Ty..Heh.....Jakaż to wygodna umiejętność ,wyrażanie konstruktywnych,miarodajnych opinii na temat takich ludzi jak ja,zaraz po wyjściu z imprezki z narkotykami i dziwkami,albo po szwindlu z fakturami,albo po przekazaniu "koperty" za wygrany przetarg...Ja odpokutowałem,a Ty...zanim wyrazisz swoje zdanie na temat tego posta...zrób rachunek sumienia..Choć i tak mnie to nie interesuje ,bo niby co mógłbyś przekazać ....kolejną porcję fałszu i obłudy?! Bo tylko tyle można się spodziewać....Może Twoja opinia byłaby coś warta gdybyś  do myślenia używał mózgu Obywatelu a nie telewizora i fotela...

3 komentarze:

  1. Dobrze,zgadzam się z tym postem....oszołomy ćpają na imprezach,rozkradają... uczciwi..psia ich mać

    OdpowiedzUsuń
  2. amen, dobrze powiedziane - jest tylko jeden problem - oni nie dlai sie zlapać :)) ty tak - co czyni cie ujowym przestepcą - prawdziwy przestepca - rasowy - nigdy nie zostanie złapany a wina mu nigdy nie zostanie udowodniona - patrz. Księża, politycy, nauczyciele matematyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny skrzywdzony przez społeczeństwo...może jeszcze odszkodowanie od skarbu państwa zechce obywatel recydywista wyłudzic..

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz..chętnie poznam Twoje zdanie,choć Ty pewnie utożsamiasz się z uczciwością społeczną i pewnie ściśle przestrzegasz porządku prawnego..Nie wnikam jak jest naprawdę..kim jesteś..Komentarze są niemoderowane,więc śmiało korzystaj..człowieku bez skazy..